Gabar aan laqabin oo dareenku kubadanyey xiliga caadada ay ka daahirto kadib maxaa xal u ah
Gabar aan laqabin oo dareenku kubadanyey xiliga caadada ay ka daahirto kadib maxaa xal u ah
Su’aasha:
Waxan ahay gabar 20 jir ah wali an la guursan ,
Xiliga an xaydka ka daahirsado kadib waxan isku arka dareenkeyga oo aad u kaca bila sabab, Hadan is mashquuliyo xataa iga tagi maayo xiliga shaqada, xiliga hurdada maba seexan karo xiliga waxbarashada marwaliba wan dareemaya. Sidookale hadan arko nin jidh ahaan dhisan oo agtayda maraya wan is badalaya,
Maxaa xal ah walal.
Jawaabta:
Way jiraan dumar sidaas ah taasna waxay u noqonaysaa hormoonada jrika isbadalka ay isbadalayaan xiliga gabadhu dhiiga caadada ay qabto.
Teeda kale marka nin aad aragto inaad damacdo waa arrin la xiriirta shawada badan iyo dareenka kugu jiro, sidaa awgeed ayaa dumarka iyagana loo faray inay raga indhaha ka laabtaan.
Su’aashaada su’aal la mid ah halkaan ka akhriso waxaad ka helaysaa faahfaahin dheeraad ah:
وأما هذه فإنها تتصرف على المستودعات في الخيال تصرفاتها من تركيب وتفصيل فتستحضر صورا على نحو ما تأدى من الحس وصورا مخالفة لها كإنسان يطير وجبل من زمرد. وأما الخيال فلا يحضره إلا للقبول من الحس. ومسكن هذه القوة هو البطن الأوسط من الدماغ. وهذه القوة هي الة لقوة هي بالحقيقة المدركة الباطنة في الحيوان وهي الوهم وهو القوة التي تحكم في الحيوان بأن الذئب عدو والولد حبيب وأن المتعهد بالعلف صديق لا ينفر عنه على سبيل غير نطقي. والعداوة والمحبة غير محسوسين ليس يدركهما الحس من الحيوان فإذن إنما يحكم بهما ويدركهما قوة أخرى وإن كان ليس بالإدراك النطقي إلا أنه لا محالة إدراك ما غير النطقي. والإنسان أيضا قد يستعمل هذه القوة في كثير من الأحكام ويجري في ذلك مجرى الحيوان الغير الناطق. وهذه القوة تفارق الخيال لأن الخيال يستثبت المحسوسات وهذه تحكم في المحسوسات بمعان غير محسوسة وتفارق التي تسمى مفكرة ومتخيلة بأن أفعال تلك لا يتبعها حكم ماء وأفعال هذه يتبعها حكم ما بل هي أحكام ما وأفعال تلك تركبت في المحسوسات وفعل هذه هو حكم في المحسوس من معنى خارج عن المحسوس