Site icon Daruur درور

Riyada dagaalka oo ciidamo aad la socoto

Su’aasha:

Asc walaalaha Daruur Nabad ayaan idin rajeeyey
Waxaan ku riyooday riyo dheer oo qaab aan u dhigo aan garan waayey Waxaan arkay riyo dagaal Laba ciidan is dagaalayo oo ane mid kamid ah aan lasocdo aniga aan hub wadan xili habeen nimo ah ayaan ka baxsaday ciidankii aan lasocday waxaana usoo baxsaday Kuwa ay la dagaalamayeen hadana subixii waxaan is iri ciidanka aad kasoo tagtay hub culus ayey wataan mana ka bad baadeysid ee iyaga u noqo iyagii ayaan u noqday dagaal dheer kadib Waxaan arkay aniga oo naftayda la baxsanayo oo buur dheer oo airport kutaal oo magaalada duleedkeeda ah ku dhuumanayo

Aniga ciidan ma ahi waligayna ciidan ma raacin balse Riyadan waanla cajabay waxay Aheyd riyo aan u dhaqmayo sida qof caqligiisa adeegsanayo xataa Hal shay aanka hilmaamay majirto waxay Aheyd riyo Si cad aan u arkay guud ahaan Riyada Dagaalka maxaa lagu fasiraa.

Riyada dagaalka oo ciidamo aad la socoto
Riyada dagaalka oo ciidamo aad la socoto

Jawaabta:

Riyada waxay tilmaamaysaa in fidno weyn ay dhici doonto oo aad ka shakin doonto xaq iyo baadil midkaad ku sugan tahay, marba meel aad aadi doonto, fidnadaas dadka oo dhan ayay asiibi doontaa waa fidno aakhirsamaanka la xiriirta, Ilaahay ka magangal sharteeda Ilaahay hana ilaaliyo.

‌‌(فصل في رؤيا المضاربة)
وقد تقدم طرف من الكلام عليها لما اقتضاه الحال في ذلك في باب رؤيا أحوال تكون في الإنسان في اليقظة

(وقال) جابر المغربي: المضاربة نوع من ‌القتال وحكمها حكمه في الظفر والغلبة ولم تزد على ذلك

(وقال الكرماني) : المضاربة لها حكم بمفردها لكونها قد تكون باللسان أو بالفعل أو بكليهما والقتال لا يكون إلا وقت حرب ولا يمكن أن يطلق على المضاربة باللسان لفظ قتال فمن رأى أنه ضارب انسانا وبغى عليه وقذفه فإن المبغى عليه يظفر بالباغي ما لم يكن لبغيه أثر ظاهر كما تقدم

(وقال) السالمي: ومن رأى أنه ضارب أحدا أو بدأه بالقول الفاحش فإنه يقهره في أمر

(ومن رأى) أن جماعة يتضاربون سواء كان بالقول أو بالفعل على أمر دنيوي فانهم في خسران مبين وإن كان أخرويا فانهم يجتهدون في أمر معروف وقيل في المذكورين جميعا إن الغالب مغلوب والمغلوب غالب إلا أن تكون طائفة تضاربت لأمور الدنيا وطائفة لأمور الآخرة فإنه يؤول كما تقدم في المنازعة

Exit mobile version