Site icon Daruur درور

Astaamaha qofka siigeysta lagu garto

Astaamaha qofka siigeysta lagu garto

Astaamaha  siigaysiga, siigada waxay ka mid tahay waxyaalaha aan u rooneyn qofka inuu barto, qofka marka uu soo qaangaaro oo uu kacsi dareemo haddii  qof diin iyo caqli ku filan aan lahayn wuxuu galayaa badda seegada, taasna wiil iyo gabar way ku dhacaan.

marka qofka hadduu siigeysanayo waxaa lagu gartaa kelinimo iyo gooni u bax dadka marka uu qaabilayo wuxuu dareemayaa yaxyax iyo cabsi, wuxuu u malaynayaa dadka inay arakayeen markuu siigaysanayay, sidoo kale wuxuu noqonayaa qof aad u hilmaan badan, wuxuu illoobayaa waxyaalo badan oo uu nolosha kala kulmayo, seegada waxay aad u weerartaa maskaxda qofka waxay ku riddaa cudurka illowga, kalsooni darada , qofka siigaysa wax ma baran karo.

Astaamaha qofka siigeysta lagu garto
Astaamaha qofka siigeysta lagu garto

calaamo kale ayaa jirto qofka marka uu guursado lagu garto, taas oo ah inuu xaaskiisa aad ugu raaxaysan waayo, wuxuu ka helaa inuu siigaysto oo musqusha galo, teeda kale biyabaxa degdeg ayay leedahay, xaaska way dareemi kartaa ninkan inuu siigaysan jiray.

dumarka dhib nafsi ayay u keenaysaa sidoo kale inaysan ku raaxaysanin galmada dabiiciga ah, gabadha waxay ka doorbidaysaa inay faraha isgaliso marka galmada socoto, geedka ninka faraha ayay ka jeceshay, taasna waa raadka siigada. gabdhaha siigeysta aad uma jecla galmada ama raaxada sariirta dabiiciga ah, dumarka xun oo naagaha kale damco oo loo yaqaano lesbiyaan waa kuwa siigada kuwaashay, kaliya waxay rabtaa inay hesho qof faraha iwm. ugu raaxeeyo.

siigada waa dariiq aad u xun oo dhalinyarada meel xun ku rideyso. Inta dhibkan aan kuu imaanin ku dadaal inaad iska dhaafto caadada sirta ah:

1-المبادرة بالزواج عند الإمكان

2- الاعتدال فى الأكل والشرب كسرا للشهوة  

3- العمل بحديث:  “يا معشر الشباب من استطاع منكم الباءة فليتزوج ، فإنه أغض للبصر وأحصن للفرج ومن لم يستطع فعليه بالصوم فإنه له وجاء

4- البعد عن كل ما يهيج الشهوة كالاستماع إلى الأغانى الماجنة والنظر إلى الصور الخليعة ، مما يوجد بكثرة فى الأفلام بالذات

5- توجيه الإحساس بالجمال إلى المجالات المباحة ، كالرسم للزهور والمناظر الطبيعية غير المثيرة .

6- تخير الأصدقاء المستقيمين

7- الانشغال بالعبادة عامة

8- عدم الاستسلام للأفكار

1- in guurka lagu degdego

2- cuntada iyo cabitaanka in la dhexdhexaysto.

3- In lagu camafalo xadiiska: 

(Dhalinyarooy qofkii awoodo guurka ha guursado, maxaayeelay isagaa aragga u laabid badan farjigana u ilaalin badan, qofkii aan awoodin ha soomo , maxaayeelay wuxuu u yahay gooyn) Bukhaari iyo Muslin ayaa wariyay

4- In laga fogaado wixii shahwada kicinaayo.

5- Dareenka quruxda in lagu wajaho waxyaalaha xalaasha ah sida sawiritaanka ubaxyada iyo muuqaalada dabiiciga oo aan shahwada kicinin.

6- In la doorto saaxiibada toosan

7- Cibaadada in lagu mashquulo guud ahaan.

8- Inaan loo hoggaasamin afkaarta.

قال الشافعي رحمه الله، الناس في النكاح قسمان منهم من تتوق نفسه في النكاح فيستحب له أن ينكح إن وجد أهبة النكاح سواء كان مقبلا على العبادة أو لم يكن كذلك، ولكن لا يجب أن ينكح، وإن لم يجد أهبة النكاح يكسر شهوته لما
روى عبد الله بن مسعود رضي الله عنهما قال قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: «يا معشر الشباب ‌من ‌استطاع ‌منكم الباءة فليتزوج، فإنه أغض للبصر وأحصن للفرج، ومن لم يستطع فعليه بالصوم، فإن الصوم له وجاء، أما الذي لا تتوق نفسه إلى النكاح فإن كان ذلك لعلة به من كبر أو مرض أو عجز يكره له أن ينكح، لأنه يلتزم ما لا يمكنه القيام بحقه، وكذلك إذا كان لا يقدر على النفقة وإن لم يكن به عجز وكان قادرا على القيام بحقه لم يكره له النكاح،
لكن الأفضل أن يتخلى لعبادة الله تعالى، وقال أبو حنيفة رحمه الله: النكاح أفضل من التخلي للعبادة، وحجة الشافعي رحمه الله وجوه: أحدها: قوله تعالى: وسيدا وحصورا ونبيا من الصالحين [آل عمران: 39] مدح يحيى عليه السلام بكونه حصورا والحصور الذي لا يأتي النساء مع القدرة عليهن، ولا يقال هو الذي لا يأتي النساء مع العجز عنهن، لأن مدح الإنسان بما يكون عيبا غير جائز، وإذا ثبت أنه مدح في حق يحيى وجب أن يكون مشروعا في حقنا لقوله تعالى: أولئك الذين هدى الله فبهداهم اقتده ولا يجوز حمل الهدى على الأصول لأن التقليد فيها غير جائز فوجب حمله على الفروع وثانيها:
قوله عليه الصلاة والسلام: «استقيموا ولن تحصوا واعلموا أن أفضل أعمالكم الصلاة»
ويتمسك أيضا بما
روي عنه عليه الصلاة والسلام أنه قال: «أفضل أعمال أمتي قراءة القرآن»
وثالثها: أن النكاح مباح
لقوله عليه الصلاة والسلام: «أحب المباحات إلى الله تعالى النكاح»
ويحمل الأحب على الأصلح في الدنيا لئلا يقع التناقض بين كونه أحب وبين كونه مباحا، والمباح ما استوى طرفاه في الثواب والعقاب، والمندوب ما ترجح وجوده على عدمه فتكون العبادة أفضل ورابعها: أن النكاح ليس بعبادة بدليل أنه يصح من الكافر والعبادة لا تصح منه، فوجب أن تكون العبادة أفضل منه لقوله تعالى: وما خلقت الجن والإنس إلا ليعبدون [الذاريات: 56] والاشتغال بالمقصود أولى

 

Ninka galmada kucusub dhaqsi miyuu biyo baxaa?

Exit mobile version