Astaamaha malabka saafiga lagu garto
Original Honey Marks
Astaamaha malabka saafiga lagu garto
Malabka wuxuu ka mid yahay waxyaalaha aad laysugu khiyaano. laakin malabka saafiga astaamo buu leeyahay
way adag tahay inaad hesho malab saafi ah oo aan wax kale lagu darin.
laakin waxaa jira calaamado lagu garan karo malabka saafiga ah
Calaamadda koowaad: malabka ku dhibci warqad, haddii ay dhuuqdo malabka saafi ma aha maxaayeelay biyo ayuu wataa oo ka dhashay sokorta lagu daray, haddii ay dhuuqi weyso waa malab asli ah.
Calaamadda labaad: malabka qaaddo ku shub markaas dabka ku dhoweey haddii uu xumbo noqdo waa malab qasan aan asli ahayn
Calaamadda seddexaad: biyo kulul keen kaddib malabka ku dhibci malabka saafiga hoos ayuu u degaa marka ay biyaha qaboobaan
calaamadahan ayaa ugu muhimsan waxa lagu garan karo malabka saafiga ah iyo midka aan saafiga ahayn. muuqaalkan daawo waa malab saafi ah oo hadda lagasoo gooyey kabarta:
Malabka Sokorta Ku Jiro Waxyaalaha Lagu Garto – Honey And Sugar
Malabka boqorada shinida oo raga dareenkooda xoojiya
Honey is one of the most deceitful things. But pure honey has characteristics
it’s hard to find pure honey without adding anything else.
but there are signs that can be recognized by pure honey
The first sign: drop the honey on paper, if it dripped the honey is not pure because
it has water with it from the added sugar, if it does not drizzle it is original honey.
The second sign: put honey in a spoon and then close to the fire if it becomes a bubble it is a mixed honey that is not original
The third sign: bring hot water and then drop the honey on the pure honey will sink when the water cools down
These symptoms are most important in what can be identified by pure and non-pure honey. Watch this video is pure honey that is now cut from the kabar:
العسل: قال الله تعالى: {يخرج من بطونها شراب مختلف ألوانه فيه شفاء للناس إن في ذلك لآية لقوم يتفكرون} [النحل: 69] .
[قال بعض من تكلم على الطب النبوي: لو قال: فيه الشفاء للناس، لكان دواء لكل داء، ولكن قال: {فيه شفاء للناس} ، أي يصلح لكل أحد من أدواء باردة، فإنه حار، والشيء يداوى بضده] (62) أما السنة الكريمة، فقد صح «أن النبي صلى الله عليه وسلم كان يعجبه الحلواء والعسل» (63) ، وقد سبق قوله صلى الله عليه وسلم: «إن كان في شيء من أدويتكم خير، ففي شرطة محجم، أو شربة من عسل، أو لذعة بنار» (64) ، وقد أتى رجل النبي صلى الله عليه وسلم، فقال: أخي يشتكي بطنه، فقال: «اسقه عسلا» ، ثم أتاه الثانية، فقال: «اسقه عسلا» ، ثم أتاه الثالثة، فقال: «اسقه عسلا» ، ثم أتاه فقال: قد فعلت، فقال صلى الله عليه وسلم: «صدق الله وكذب بطن أخيك، اسقه عسلا» ، فسقاه، فبرأ (65) .
[والعسل فيه منافع عظيمة، فإنه جلاء للأوساخ التي في العروق والأمعاء وغيرها، محلل للرطوبات، أكلا وطلاء، نافع للمشايخ – أي: للمسنين – وأصحاب البلغم، ومن كان مزاجه باردا رطبا، (حيث إنه من الأغذية الحارة) ، وهو مغذ ملين للطبيعة (مسهل) ، منق للكبد والصدر، مدر للبول، موافق للسعال الكائن عن البلغم، وإن استن به – أي: دلكت به الأسنان – بيض الأسنان وصقلها وحفظ صحتها، وصحة اللثة، ثم إن لعقه على الريق يذهب البلغم، ويغسل خمل المعدة، ويدفع الفضلات عنها، ويسخنها تسخينا معتدلا، ويفتح سددها، ويفعل ذلك بالكبد والكلى والمثانة، وهو أقل ضررا لسدد الكبد والطحال من كل حلو. وهو – مع هذا كله – مأمون الغائلة، قليل المضار.
والعسل غذاء مع الأغذية، ودواء مع الأدوية، وشراب مع الأشربة، وحلو مع الحلوى، وطلاء مع الأطلية، ومفرح مع المفرحات، فما خلق لنا شيء في معناه أفضل منه، ولا مثله، ولا قريبا منه] (66)