Shiirka badan iyo siigada ma isla xiriiraan
Su’aasha:
Wll waad mahadsantihiin wll mudo badan ayaan sigaysan jirey xaasn waan leyahay waxaan isku arkay shiir walina marka aan dadka la joogo inan aad u shiiro kulayl jidhka oodhan ah
Shiirka iyo siigadu ma isla xidhidhaaan.
Jawaabta:
Shiirka badan wuxuu u noqonayaa dareenka ninka markuu daran yahay wuxuuna kasoo baxaa kilkilaha, shiirka waa labo nooc mid qofka ka yimaada marka uu noogo ama uu dhidido markuu shaqo adag qabto ama ordo, midka kalana wuxuu la xiriiraa dareenka kacsiga, qofka markuu kacsado wuu shiraa dadka way ku kala duwan yihiin, marka siigada waxay xiriir la lahaan kartaa shiirka kacsiga, waayo qofka marka uu siigaysanayo wuu kacsan yahay markaas shiir ayaa ka imaanaya kacsiga awgii.
Shiirka badan waxaa lagaga hortagi karaa nadaafadda badan iyo barafuunka iyo cadarka in la adeegsado.
Hadduu yahay shiir kacsi kaas waxaa lagu yarayn karaa inaad kacsiga yarayso sidoo kale fikirka galmada aad yarayso.
Teeda kale adiga xaas ayaad leedahay siigada maxaa kugu xambaaraya, qofka doobka waxaaba la dhihi karaa wuu ku dhacay waayo xaas ma laha laakin adiga haddaad siigaysato xaaskaaga yaa u maqan, marka iska ilaali siigada.
Too much vines can be prevented by over-cleaning and ice cream and perfume from being used.
Daawada shiirka jirro miyay keentaa
Shiirka kacsiga astaanta lagu garto
يقطع رائحة النورة ذلك البدن بعده بورق الخوخ اليابس المدقوق أو بالسك أو بالصندل الأبيض أو بثجير الف ي العصفر والنخالة.
تياذوق قال: 3 (الصندل يقطع رائحة الإبط) 3 (والرجل إذا كان منكرا جدا فيدلك بماء حار أولا ويغسل ثم يطلى بالميسوسن فانه) 3 (بليغ.) سرابيون قال: التي يطيب بها البدن ومنها بالجوهر مثل الأفاويه والطيوب ومنها بالعرض وهي التي تسد منافذ البدن مثل المرادسنج والشب وخبث الفضة والتوتيا فان هذه كلها تمنع العرق من الآباط والأرابي والرجل فلا يظهر النتن والتي تطيب بجوهرها فالحارة تصلح للأبدان الباردة وبالضد. 3 (ذرور يطيب الجسد المنتن) العرق يصلح للمحرورين: سعد ساذج فقاح إذخر يسحق بشراب ريحاني سحقا نعما ثم يجفف ويلقى عليه ورد وصندل وآس واسحقه واعجنه بماء ورد ويستعمل بعد التجفيف بأن يذر على الجسد المنتن العرق إن شاء الله ويمسح به.
وأيضا: يدلك الجسد بعد الحمام بطبيخ التمام والآس والورد والمرزنجوش والأشنة وقصب الذريرة
ومما يستعمل في ذلك ورق الأترج ودهنه والآس والورد ورق الخوخ والحماما والقسط والسنبل لي: لا شيء أذهب للعرق المتتن من الشراب الريحاني وأكل الحرشف والهليون. وجميع ما يدر البول الغليظ كالأبهل فانه عجيب إن اسقف منه كل يوم صار ريح العرق كريح الأبهل
وكذلك ريح البول وقطع النتن البتة