Sidee loo kiciya dareenka dumarka women’s feelings
Su’aasha:
scw qofka hadi xaaskisa ay tahay naag dareen badan lahayn sidee ugu fiican oo loo kiciya ama loo badiyaa kacsida jirkeda, waa naag suna gud ah waxan maqli jiray naagta sunada gudan way ka dareen badan tahay mida firconiga u gudan hadaba naago badan aan maqlay oo firconi ah oo qooq badan oo sariir ka dhac ah taas maxa lagu fasiri kara kintirka sow kama go’na dumarka friconiga sidee ay u kacsadan hadi kintirka ka jaran yahay sunida sidee loo kiciyaa mahadsanidin
Jawaabta:
Su’aalo badan ayaa lasoo weydiiyay webka oo su’aashaada xiriir la leh, waxaa fiican webka inaad ka raadiso su’aalaha la xiriira su’aasha aad soo diri rabto, mar kaste in jawaabta lagu soo celceliyo ma aha, dhowr jeer ayaan sheegay inta su’aal aan lasoo dirin in laga baaro webka, xataa meesha su’aasha lagsoo dirayo ayay ku qoran tahay arrintaas, adoo aan su’aal cusub soo dirin ayaad heli kartaa jawaabta aad raadinayso, adoon is dhibin.
Dareenka dumarka waa xasaas wuxuu u baahan yahay qofka inuu si xeeldheer ugu dadaalo
Qofka haddii naagta uu dareenka ka dilo markaas waxaa la dhihi karaa dareenka dumarka meel xun ayuu galay
Many questions have been asked on the web related to your question,
it is better to search the web for questions related to the question you want to submit,
the answer should not be repeated every time, I have said it many times.
Unsent question can be searched on the web, even where the question was submitted is written about,
without submitting a new question you can find the answer you are looking for, without bothering yourself.
Linkiyadan ayaad ka heli kartaa jawaabta su’aashaada:
- Naag afartanka dhaaftay aan raaxo dareemin maxaa daawo u ah
- Maxaa badiya kacsiga dumarka
- Waa maxay dareen kacsi iyo sababaha xoojiya
- Kacsiga dumarka suniga maka duwan yahay fircooniga
- Galmada waqtiga kulaylka iyo kacsida dumarka xiliga kulul
- Su’aalo iyo jawaabo la xiriira dareenka dumarka iyo gogosha
- Meelaha ugu dareenka badan dumarka
- Calaamadaha lagu garto naagaha kacsiga badan
- Shiirka kacsiga astaanta lagu garto
- Saliid seytuun qaababka ay kacsiga u kordhiso
- Dareenka raga iyo dumarka maxaa aad u badiyo
- Gudniinka dumarka iyo dareenka gabadha
- Basbaaska jirka wuxuu u taro siiba dumarka
- Waa maxay dareen kacsi iyo sababaha xoojiya
- Naagaha fircooniga sidee u tababari karaa
مقامات العاشق
والعاشق له ثلاث مقامات: مقام ابتداء، ومقام توسط، ومقام انتهاء.
فأما مقام ابتدائه: قالوا: يجب عليه مدافعته بكل ما يقدر عليه، إذا كان الوصول إلى معشوقه متعذرا قدرا وشرعا،
فإن عجز عن ذلك وأبى قلبه إلا السفر إلى محبوبه – وهذا مقام التوسط والانتهاء – فعليه كتمانه ذلك،
وأن لا يفشيه إلى الخلق، ولا يشمت بمحبوبه ويهتكه بين الناس، فيجمع بين الشرك والظلم،
فإن الظلم في هذا الباب من أعظم أنواع الظلم، وربما كان أعظم ضررا على المعشوق وأهله من ظلمه في ماله،
فإنه يعرض المعشوق بهتكه في عشقه إلى وقوع الناس فيه، وانقسامهم إلى مصدق ومكذب،
وأكثر الناس يصدق في هذا الباب بأدنى شبهة، وإذا قيل فلان فعل بفلان أو بفلانة، كذبه واحد وصدقه تسعمائة وتسعة وتسعون.
وخبر العاشق المتهتك عند الناس في هذا الباب يفيد القطع اليقيني،
بل إذا أخبرهم المفعول به عن نفسه كذبا وافتراء على غيره جزموا بصدقه جزما لا يحتمل النقيض،
وإذا كان النبي – صلى الله عليه وسلم – قد لعن الرائش – وهو الواسطة بين الراشي والمرتشي في إيصال الرشوة –
فما ظنك بالديوث الواسطة بين العاشق والمعشوق في الوصل،
فيتساعد العاشق والديوث على ظلم المعشوق وظلم غيره ممن يتوقف حصول غرضه على ظلمه في نفس أو مال أو عرض،
فإن كثيرا ما يتوقف المطلوب فيه على قتل نفس يكون حياتها مانعة من غرضه،
وكم قتيل طل دمه بهذا السبب، من زوج وسيد وقريب، وكم خببت امرأة على بعلها، وجارية وعبد على سيدهما،
وقد لعن رسول الله – صلى الله عليه وسلم – من فعل ذلك وتبرأ منه، وهو من أكبر الكبائر
العشق أو عشق : هي كلمة عربية نقلت إلى لغات كثيرة أخرى مثل الفارسية
و التركية والهندية والأردية والأزبكية و الأذرية والباشتوية الأفغانية ومعظم لغات وسط آسيا
و غيرها من اللغات. وهي كما وردت في المعاجم العربية: كما ذكر الجوهري في الصحاح تحت الجذر
(عشق). ما نصه : العِشْقُ: فَرطُ الحبِّ. وقد عَشِقَهُ عِشْقاً وعَشَقاً أيضاً. ورجلٌ عِشِّيقٌ، أي كثير العِشْقِ.
والتَعَشُّقُ: تكلُّفُ العِشقِ. ويقولون امرأةٌ مُحبٌّ لزوجها وعاشقٌ. المصدر