Site icon Daruur درور

Dareenka raga iyo dumarka maxaa aad u badiyo

Dareenka raga iyo dumarka maxaa aad u badiyo

Dareenka kacsiga waa dareen raga iyo dumarka ay wadaagaan.

laakin waxaa muhimsan kan raga maxaayeelay naagta haddii aysan dareen lahayn galmada way wadi kartaa, laakin ninka hadduusan dareen qooq lahayn galmada ma wadi karo.

naagta way asturan tahay, illeen lagama rabo iyada wax soo baxsan oo soo taagan sida ninka oo kale.

kaliya dhibkeeda waxaa weeye siilka inuu ka qalalan yahay uusan lahayn qoyaan ama dhacaan oo sahal ka dhigaya raaxada

immisa gabar fircooni loo guday oo qaar ka mid ah aan dareen lahayn haddana ragooda la galmoodo.

taas macnaheeda ma aha gabadha u gudan fircooniga inaysan kacsi lahayn, bal waxaa jirta gabar fircooni u gudan haddana aad u qooq badan.

waxaa laga yaabaa inay ka kacsi badan tahay naagta suniga u gudan.

marka dareenka ninka iyo naagta waxaa aad u badiyo cuntada nafaqada leh iyo xasilloonida maskaxda, iyo caafimaadka wadnaha, sidoo kale aqoonta ama waxbarashada.

Dareenaka raga iyo dumarka maxaa aad u badiyo
Dareenaka raga iyo dumarka maxaa aad u badiyo

qofka markuu aqoon u leeyahay raaxada aad buu u dareemaa, ileen wuxuu akhrinayaa buugaagta laga qoray sida loo raaxeysto, buugaag waxaa jiro ka hadlaya sida naagta loo qanciyo cayaarta sariirta.

sidoo kale galmada noocyada ay tahay, qaababka ay naagaha ka helaan, farqiga u dheexaya dumarka buuran iyo haweenka caataha ah, xagga sariirta iyo quruxda jirka, sidoo kale dumarka dabada weyn iyo kuwa badan yar, naagaha buuran oo naasaha waaweyn iyo kuwa kale, dareenka istiinka iyo ibta naaska dhammaan arrimaha raaxada la xiriira buugaagta ka hadla.

marka aqoonta waxay keentaa dareenka kacsiga, laakin cuntada dabiiciga ayaa ugu daran waxa qofka dareenkiisa kiciyo.

sida kaluunka iyo hilibka, caanaha, basasha, furuudka guud ahaan iyo qudaarta. cuntadan waxay ka fiican tahay daawada kacsiga ama kaniinka kacsiga.

How to increase love between men and women in married life

 

Naasaha Waaweyn Dumarka Xanuun Ma Ku Keenaan

علي بن عبد العزيز قال: كان ابو البيداء رجلا عنّينا، وكان يتجلد ويقول لقومه:
زوّجوني امرأتين. فقالوا له: إن في واحدة كفاية. قال: أمّا لي فلا. فقالوا: نزوّجك واحدة فإن كفتك وإلا نزوّجك أخرى. فزوّجوه اعرابية؛ فلما دخل بها اقام معها اسبوعا، فلما كان في اليوم السابع اتوه فقالوا له: ما كان من امرك في اليوم الاول؟
قال: عظيم جدّا.. فقالوا: ففي اليوم الثالث؟ قال: لا تسلوني فاستجابت امرأته من وراء الستر فقالت:
كان أبو البيداء ينزو في الوهق … حتى إذا أدخل في بيت أنق «1»
فيه غزال حسن الدّلّ خرق … مارسه حتى إذا ارفضّ العرق
انكسر المفتاح وانسدّ الغلق
وقع بين رجل وامرأته شرّ، فجعل يحيل عليها بالجماع، فقالت: فعل الله بك! كلما وقع بيننا شيء جئتني بشفيع لا أقدر على ردّه.
وأقبل رجل إلى علي بن ابي طالب رضي الله عنه، فقال: إن لي امرأة كلما غشيتها تقول: قتلتني قتلتني، قال: اقتلها وعليّ إثمها  روى زياد عن مالك عن محمد بن يحيى بن حسان، ان جدته عاتبت جدّه في قلة اتيانه إياها؛ فقال لها: أما وأنت على قضاء عمر بن الخطاب رضي الله عنه؟ قالت:
وما قضاء عمر؟ قال: قضي ان الرجل إذا اتى امرأته عند كلّ طهر فقد أدّى حقها.
قالت: أفترك الناس كلهم قضاء عمر واقمت وأنا وأنت عليه ذكر عند مالك بن أنس الباه، فقال: هو نور وجهك، ومخّ ساقك؛ فأقل منه أو أكثر.
وقال معاوية: ما رأيت نهما في النساء إلا عرفت ذلك في وجهه
وقالت امرأة كوفية: دخلت على عائشة بنت طلحة، فسألت عنها، فقيل هي مع زوجها في القيطون؛ فسمعت زفيرا ونخيرا لم يسمع قط مثله. ثم خرجت وجبينها يتفصّد «1» عرقا؛ فقلت لها: ما ظننت ان حرّة تفعل مثل هذا! فقالت: إن الخيل العتاق تشرب بالصفير وعن احمد بن عبد العزيز قال: نزلت في دار رجل من بني عبد القيس بالبحرين فقال لي: بلغني أنك خاطب؟ قلت نعم. قال: فأنا أزوّجك. قلت له: إني مولى.
قال: اسكت وأنا أفعل! فقال ابو بجير فيهم:
أمن قلة صرتم إلى أن قبلتم … دعاوة زرّاع وآخر تاجر
وأصهب روميّ وأسود فاحم … وأبيض جعد من سراة الاحامر
شكولهم شتى وكلّ نسيبكم … لقد جئتم في الناس إحدى المناكر
متى قال إنّي منكم فمصدّق … وإن كان زنجيّا غليظ المشافر
أكلّهم وافى النّساء جدوده … وكلهم أوفى بصدق المعاذر؟
وكلهم قد كان في أوّليّة … له نسبة معروفة في العشائر؟
على علمكم ان سوف ينكح فيكم … فجدعا ورغما للأنوف الصّواغر «1»
فهلا أبيتم عفّة وتكرّما … وهلّا وجلتم من مقالة شاعر؟ «2»
تعيبون أمرا ظاهرا في بناتكم … وفخركم قد جاز كلّ مفاخر
متى شاء منكم مغرم كان جدّه … عمارة عبس خير تلك العمائر
وحصن بن بدر أو زرارة دارم … وزبّان زبّان الرئيس ابن جابر
فقد صرت لا أدري وإن كنت ناسبا … لعلّ نجارا من هلال بن عامر
وعلّ رجال الترك من آل مذحج … وعل تميما عصبة من يحابر
وعلّ رجال العجم من آل عالج … وعل البوادي بدّلت بالحواضر
زعمتم بأنّ الهند أولاد خندف … وبينكم قربى وبين البرابر

 

Exit mobile version